До складу НСТУ входитимуть два телеканали та три радіопрограми

Дев’ять тематичних груп за різними напрямками роботи було вирішено створити на черговому засіданні робочої групи з розробки стратегії створення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ), яка вже кілька місяців працює над впровадженням суспільного мовлення в Україні.

За Законом «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», НСТУ має запрацювати 1 січня 2015 року. Тому всі учасники робочої групи, яка щотижня збирається в стінах Національної телекомпанії України (НТКУ), прикладають максимум зусиль для того, щоб новий і такий довгоочікуваний для України формат телерадіомовлення запрацював на повну.

«Над створенням суспільного мовлення потрібно працювати щодня. Тому ми створюємо ще дев’ять тематичних робочих груп, які працюватимуть за різними напрямками. А при потребі їх може бути ще більше», - зазначив генеральний директор НТКУ Зураб Аласанія.

В кожній із цих груп є свій координатор, який вже наступного тижня буде звітувати про плани та строки виконання тих чи інших завдань. До складу груп входять найкращі профільні спеціалісти – представники регіональних телерадіокомпаній, НТКУ, Національної радіокомпанії України, ДТРК “Культура”, Держкомтелерадіо.

  • Робоча група №1 буде доопрацьовувати програмну концепцію та займатиметься підготовкою проектів сіток мовлення двох телеканалів та трьох радіопрограм, що входитимуть до складу НСТУ.
  • Робоча група №2 готуватиме моделі співробітництва з обміну медіа-контентом та займатиметься конвергенцією виробництва.
  • Робоча група №3 вирішуватиме питання частот та ліцензій.
  • Робоча група №4 працюватиме над питаннями щодо організаційної структури.
  • Робоча група №5 займатиметься технічним аудитом ресурсів структур майбутньої НСТУ.
  • Робоча група №6 підніматиме питання оперативного управління майном.
  • Робоча група №7 працюватиме над питанням боргів та пасивів структур НСТУ.
  • Робоча група №8 розроблятиме та втілюватиме промокампанію запровадження суспільного мовлення в Україні.
  • Робоча група №9  розроблятиме брендинг НСТУ.

Про результати роботи координатори всіх дев’яти робочих груп доповідатимуть щовівторка - на чергових засіданнях робочої групи з розробки стратегії створення НСТУ.

Джерело: http://1tv.com.ua