Molodiya festival продовжує приймати роботи на конкурс соціальної відеореклами

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya festival спільно з проектом «Сильніші разом» продовжують приймати роботи на конкурс соціальної відеореклами на тему євроінтеграції. Дедлайн відтерміновано на два тижні: до 31 січня 2015 року.

За словами організаторів, метою конкурсу є ознайомлення людей з європейськими цінностями та утвердження необхідності євроінтеграції України.

Згідно умов конкурсу, до участі приймаються роботи тривалістю до однієї хвилини. Призовий фонд: 1 місце - 8 000 грн, 2 місце - 5 000 грн, 3 місце - 3 000 грн. Заплановані також 2 спеціальні відзнаки по 2 000 грн. Донорами виступають посольство Великої Британії та посольство Швеції.

Всі роботи-фіналісти будуть презентовані в ефірі проекту «ТелеАкадемія» на Першому Національному каналі, в ефірі запорізького каналу «Вільний простір ТВ» та на сайті наших партнерів - «Європейської правди».

Нагадаємо, «Сильніші разом» (Stronger together) - це спільна інформаційна кампанія України та ЄС, до якої долучились представництво ЄС в Україні, країни-члени Євросоюзу, представники української влади, бізнесу та громадянського суспільства. Ініціатива підтримується грантами посольств Великої Британії та Швеції в Україні.

«Ми розповідаємо про повсякденне життя у країнах ЄС та про те, що може відкрити для України подальша євроінтеграція, зокрема підписання Угоди про асоціацію. Європейський Союз – це значно більше, ніж економічне чи політичне об’єднання. Він пропонує спільні цінності, що гарантують гідне життя для 500 млн. його мешканців. Підписання Угоди про асоціацію для України не є кінцевою метою; з неї лише починається рух України до розкриття власного потенціалу», - розповідають представники «Сильніші разом».

Режисерам організатори радять бути оригінальними і звернутись до нетривіальних проблем.

«Тематика робіт може бути найрізноманітніша, але в рамках теми євроінтеграції: від фінансового добробуту громадян до захисту прав тварин. Радимо майбутнім учасникам не обмежуватись тільки стереотипними тезами про європейську толерантність чи гендерну рівність і шукати непересічні сюжети для реклами.  Ми цінуємо нестандартні ідеї і їхнє якісне втілення», - радить оргкомітет Molodiya festival.

Партнером конкурсу виступає iHUB – центр ІТ-підприємництва, що сприяє розвитку молодих та інноваційних стартапів.

Роботи приймаються до 31 січня 2015 року, а переможців визначить міжнародне журі. 
Заявку учасника можна заповнити на сайті: www.molodiya.com.ua.

http://i-pro.kiev.ua