Зробимо осінь яскравішою разом!

Афиша ЗІРКИ МАЙБУТНЬОГООргкомітет Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Зірки Майбутнього», запрошує до участі у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Зірки Майбутнього», що відбудеться 5-6 листопада 2016 року в місті Херсоні.

Запрошуються представники різних жанрів всіх вікових категорій!

Заявки на участь надсилайте на адресу оргкомітету:

Херсонський Державний Університет, факультет культури і мистецтв
Координатор Альона Граматюк
Тел. +380955274294+380683972430
Е-mail: zirkimaybutnyogo@ukr.net
В Контакті: https://vk.com/alyona_gramatyk
Facebook: https://www.facebook.com/zirkimaybutnyogo2016/#

Положення, Анкета-заявка, афіша, новини і звіти, інша інформація про фестиваль на сторінці проекту: https://vk.com/zirkimaybutnyogo_2016
Заявки подаються до 25 жовтня 2016 року.
(Прийом заявок закінчується за 10 днів до початку фестивалю)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Всеукраїнський фестиваль-конкурс «Зірки Майбутнього»

При підтримці Міністерства освіти і науки України і Міністерства культури України

I. Дата і місце  проведення:

Фестиваль-конкурс відбуватиметься 5-6 листопада 2016 року,                 в м. Херсон, вул. 40 Років Жовтня (вул. Університетська) 27, Херсонський Державний Університет, концертна зала   

II. Вікові категорії, номінації, вимоги до конкурсної програми:

1. ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ:

  • Дитяча номінація – від 4 до 8 років
  • 2 категорія – від 9 до 12 років;
  • 3 категорія – від 13 до 17 років;
  • 4 категорія – від 18 і більше.

2. НОМІНАЦІЇ:

Вокальне мистецтво (солісти, дуети, ансамблі):

  • Жанр – естрадний  вокал;
  • Жанр – народний  вокал;
  • Жанр – академічний  вокал;
  • Жанр – джазовий  вокал;
  • Жанр – авторська пісня;
  • Жанр – реп.

Хореографічне мистецтво (солісти, дуети, малі та великі форми):

  • Жанр – танці народів світу;
  • Жанр – класична хореографія;
  • Жанр – сучасна хореографія;
  • Жанр – естрадний танець;
  • Жанр – народна стилізація;
  • Жанр – бальна хореографія;
  • Жанр – брейк-данс, хіп-хоп.

Оригінальне мистецтво ( солісти, дуети, ансамблі):

  • Жанр – циркове мистецтво;
  • Жанр – художнє читання;
  • Жанр – естрадні мініатюри;
  • Жанр – театри мод та модельні агенції;
  • Жанр – інструментальна  музика.

3. Усі виступи виконуються наживо у супроводі фонограми ( - ) або а`cappella. Фонограми номерів надсилати на електронну пошту zirkimaybutnyogo_music@ukr.net та на флешці. Фонограми мають бути підписано відповідно до прізвища учасника/ назви колективу, назви номеру (Приклад: Іванов_Наодинці_змелодії або Іванов_Наодинці_зточки). На флешці повинні буди лише файли фонограм представлених в заявці номері. Потрібно обов’язково пронумеруватие («01» і «02») фонограми, в залежності від того, яка фонограма повинна прозвучати першою, а яка другою (Приклад: Іванов_Наодинці_змелодії_01).

Текст не повинен містити ненормативну лексику.

4. Власна відео і фото зйомка на заходах фестивалю дозволена. Учасники можуть попередньо замовити професійний (професійною теле і фото апаратурою)  відеозапис і фото свого виступу.

5. У разі порушення регламенту, публічного ігнорування норм моралі, виявлення неповаги до інших конкурсантів, організаторів, або членів журі учасники за рішенням дирекції знімаються з конкурсу.

6. Відповідальність за життя і здоров'я дітей несуть батьки, родичі, керівники та супроводжуючі особи.

III. Журі, критерії оцінки виступів:

1. До складу журі входять: викладачі вузів музичних дисциплін, представники Продюсерських та Фестивальних центрів, концертних агенцій, працівники шоу-бізнесу.

2. Журі обирає переможців та призерів фестивалю за такими критеріями:

  • Виконавська майстерність;
  • Художній рівень репертуару;
  • Сценічна культура;
  • Якість аранжування обробки, інструментовки;
  • Новизна подачі матеріалу.

3. Підсумки результатів проводиться шляхом підрахунку суми оцінок журі і виведення середнього балу. Кожен член журі оцінює учасника по 10-ти бальній системі.  

Результат висвітлюється за сумою усіх балів, що набрали виконавці. Тож, оцінювання і підрахунок оцінок журі є відкритим. Члени журі піднімають дощечки з оцінками після виступу кожного конкурсанта, всі ці оцінки зразу ж оголошують ведучі. Тож і учасники, і глядачі будуть знати оцінки і їх суму зразу ж, після  виступу кожного конкурсанта. Загальний результат буде оголошено при нагороджені.

Для виявлення володаря «Гран-Прі» чи інших призових місць члени журі залишають за собою право колегіально визначити найбільш яскравого і достойного на приз кандидата, навіть якщо його загальна сума балів буде рівною з іншим конкурсантом чи кількома конкурсантами.

Рішення журі є остаточним і оскарженню не підлягає. 

IV. Програма фестивалю:

5 листопада 

з 8:00 – реєстрація учасників;

10:00 – початок першого конкурсного дня (хореографія, оригінальне мистецтво - інструментальна  музика, художнє читання, естрадні мініатюри).

6 листопада 

з 8:00 – реєстрація учасників;

10:00 – початок другого конкурсного дня (вокал, оригінальне мистецтво - циркове мистецтво).

По закінченні – виступи «Гостей фестивалю», нагородження учасників.

V. Нагородження:

Нагородження проводяться по вікових категоріях, номінаціях  і жанрах:

  • Диплом Гран-прі і кубок (три Гран-прі, за хореографію, вокал і оригінальний жанр);
  • Диплом Першого ступеню і кубок, (Двадцять місць).
  • Диплом Другого ступеню і кубок (Сорок місць).
  • Диплом Третього ступеню і кубок (або медаль).

(Нагороди третього ступеню отримують усі інші конкурсанти.

  1. Володарі Гран-Прі отримують «Сертифікати» на участь у будь-яких фестивалях, що проводять дані організатори, зі знижкою 50% вступного внеску.
  2. Володарі Дипломів Першого ступеню отримують «Сертифікати» на участь у будь-яких фестивалях, що проводять дані організатори, зі знижкою 30% вступного внеску.
  3. Дипломи «ПОДЯКА» вручаються усім керівникам колективів і установам, чиї вихованці приймали участь у фестивалі. (Керівникам надавати повну інформацію про себе – Прізвище, ім’я, по-батькові; повну назву закладів).
  4. З метою подальшої підтримки кращих виконавців і колективів проекту, організатори будуть запрошувати їх на участь у престижних гала-концертах і інших музичних проектах, які будуть  проходити  протягом року у багатьох містах України.

VI. Організатори фестивалю:

Херсонський Державний Університет, факультет культури і мистецтв, м. Херсон, вул. 40 Років Жовтня (вул. Університетська) 27.

Фестивальний центр «BORZENKO records», м. Київ; ХМБФ «Прем’єра століття», м. Херсон.

Тел.066-254-93-86, 097-305-39-55, 063-443-88=94 

Е-mail:  borzenko_g@i.ua  

В Контакті: https://vk.com/id350683714   

Партнери фестивалю: ТРК «ВТВ», ТРК «ЯТБ», ТРК «Скіфія», ТРК «Херсон», радіо «Таврія», Меценат Тарас Бурда, «БЕБКО-АВТО», Студмістечко ХДУ, арт-кафе «Маска»

Фестиваль проходить під гаслом: «Молодь – за майбутнє без СНІДУ, наркотиків, тютюнокуріння, правопорушень та забруднення навколишнього середовища!» У рамках проекту «Прем’єра», «Покажи талант світу»,  «Найяскравіші таланти України» і Соціально-благодійного проекту «Україна у нас єдина!»

VII. Фінансові питання

Організатори беруть на себе витрати, пов'язані з організацією, проведенням та нагородженням учасників. Направляюча сторона оплачує витрати на проїзд, проживання та харчування учасників.

Благодійний внесок (за виконання ОДНОГО конкурсного номеру в одній номінації):

  • солісти - 250 грн.;
  • дуети - 400 грн.;
  • тріо - 480 грн.;
  • квартети - 520 грн.;
  • групи 5-9 осіб - 800 грн;
  • групи 10 осіб і більше – 1400 грн.
  • У разі бажання конкурсанта виконати не один, а два конкурсні номери в рамках однієї номінації він сплачує за виконання другого номеру 50% від вартості номеру.
  • На участь у додатковому жанрі, або номінації надається знижка в розмірі – 50% від стартової загальної вартості;

Внески перераховуються ПОПЕРЕДНЬО, не пізніше, ніж за  10 діб до початку фестивалю! Тобто, до 25 жовтня 2016 року.

У разі відмови конкурсантів від участі у фестивалі-конкурсі пізніше, ніж за 10 днів до його початку – оргкомітет залишає за собою право не повертати внески, які були здійснені учасниками.

Дітям з багатодітних сімей надається знижка 50% від вартості номеру. Діти-сироти беруть участь у фестивалі без благодійного внеску за умови надання відповідних документів.

Внески попередньо перераховувати: на банківську картку – Приватбанк  4149 6258 1240 2715  Борзенко Григорій Григорович.       Чеки проплати зберігайте при собі.

Як тільки перерахували внесок подзвоніть  організаторам (контактні номери: 066-254-93-86, 097-305-39-55, 063-443-88-94) і повідомте:

  1. На  участь у якому фестивалю і в яку дату перераховані кошти, дату і час (година і хвилини), що указано на чеку;
  2. Прізвище і ім’я конкурсанта, за якого проплачений внесок
  3. Сума внеску. Якщо попередньо оплачено і за участь у додаткових номінаціях чи за відео зйомку, сповістіть про це.

ВАЖЛИВО! Якщо оплачуєте за кількох учасників, не оплачуйте за кожного окремо! Оплата всю суму за всіх одним платежем і потім продиктуйте по телефону організатору за кого оплачена ця сума. Це зменшить плутанину.

VIII. Проживання учасників:

Проживання учасників фестивалю: «Студмістечко» при ХДУ, де є готель (гуртожиток) та столова, вул. 40 років Жовтня, 2, Номери:1, 2, 3-х містні номери (телевізор, холодильник, електрочайник, зручності).

Вартість проживання: від  80 грн з особи за добу. (Без харчування).
Третина суми оплачується попередньо!

Замовляти проживання: Альона Граматюк

Тел. +380955274294, +380683972430

Е-mail: zirkimaybutnyogo@ukr.net

В Контакті: https://vk.com/alyona_gramatyk

IX. Харчування учасників:

  1. Кафе-піцерія «Универ» при ХДУ;
  2. Театральне арт-кафе «Маска» (поруч з ХДУ);
  3. Кафе «Солодкий Рай», тел.. (0552)22-49-02 пр.-т. Ушакова 20. Сніданок – 34 грн, обід – 44 грн, вечеря – 33 грн;       

X. Транспорт:

Від залізничного вокзалу:

► до ХДУ: на маршрутному таксі 35, 9 проїхати до зупинки «Обласна лікарня», пересісти на маршрутне таксі 5 та доїхати до зупинки «Університет»; тролейбусом 1 до зупинки «Вулиця Кременчугська», по вул. Кременчузькій два квартали наверх до площі Івана Мозгового.

► Кафе «Солодкий Рай»: тролейбусом 1 до зупинки «вул. 9 Січня».

Всі ці об’єкти знаходяться у самому центрі Херсону і від них до ХДУ (місця проведення фестивалю) можна пройти пішки. Або проїхати одну-дві зупинки (до зупинки «Вулиця Ладичука») все тим же тролейбусом 1.

Дане положення є офіційним запрошенням на участь.

Заявки на участь надсилаємо на адресу оргкомітету:

Херсонський Державний Університет, факультет культури і мистецтв,

Координатор Альона Граматюк

Тел. +380955274294, +380683972430

Е-mail: zirkimaybutnyogo@ukr.net

В Контакті: https://vk.com/alyona_gramatyk

Facebook: https://www.facebook.com/zirkimaybutnyogo2016

Положення, Анкета-заявка, афіша, новини і звіти, інша інформація про фестиваль на сторінці проекту:  https://vk.com/zirkimaybutnyogo_2016

Заявки подаються до 25 жовтня 2016 року.

(Прийом заявок закінчується за 10 днів до початку фестивалю).

Чеки оплати оргвнесків, а також чеки оплати проживання та екскурсій обов’язково зберігати при собі. Копію оплати обов’язково надсилати на пошту організаторам фестивалю від кого здійснена оплата  zirkimaybutnyogo@ukr.net

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Зірки Майбутнього»,

5-6 листопада 2016 р.:

Прізвище і ім’я виконавця/

Повна назва колективу

 

Повне П.І.Б. художнього керівника чи викладача, вказати: викладач чи керівник, вказати повну назву установи або студії 

(дані для «ПОДЯКИ» керівнику)

 

Контактна особа, контакт керівника, телефон, електронна адреса:

 

Місто, яке представляєте

 

Технічні вимоги (якщо потрібно): скільки потрібно мікрофонів, додаткове обладнання, тощо

 

Посилання на сторінки в соціальних сайтах («В Контакті», «Фейсбук»)

 

 

Інформація про  конкурсний номер

Номінація

Вікова категорія

(в дужках рік народження)

Назва номеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

Дата і точний час приїзду

Дата і точний час від'їзду